Oud-leerlingenbond

De oud-leerlingenbond is, de naam verklapt het al, de vereniging van de oud-leerlingen van onze school.

In de loop van onze bijna 140-jarige geschiedenis zaten al meer dan 1300 leerlingen op onze schoolbanken. Een aantal onder hen verenigde zich in een aparte vzw met als doel de banden tussen school en oud-leerlingen en tussen de oud-leerlingen onderling aan te halen.

Hiervoor organiseren ze o.a. een jaarlijkse reünie op onze school op een zondag in september. Met de opbrengsten van hun evenementen ondersteunen ze specifiek culturele leerlingenactiviteiten.

De oud-leerlingenbond vergadert een drietal keer per schooljaar. Momenteel bestaat het bestuur uit Etienne Balcaen (voorzitter), Guido Dhaene, Marie-José Van Hecke, Nicole Tytgat en Paul Lauwers (directeur).

U kan de voorzitter contacteren via depapierenkorf@skynet.be.